Літо в садочку.

2016-07-07

/Files/images/IMG_3610.JPG

Як же дітям не радіти, коли їх голубить літо!

Як жадібно ми чекали на красне літечко, як знудилися за лагідною літньою дниною! І ось – довгождана мить – сонячні промінчики ніжно пестять наше тіло. Вся природа розкрилася назустріч теплу і замерехтіла дивограєм барв. Милують око луки, вигаптовані дивовижними квітковими візерунками. Зелені шати лісів вражають багатством відтінків. Напрочуд дзвінкою і голосистою, духмяною і смачною постає перед нами літня пора. Вона дарує нам усім радість милування красою природи, дивує розмаїттям естетичних проявів, неможливо проминути цю неповторну красу, не оцінивши щедрості рідної землі.

Наш дитсадок в літню пору, теж змінює своє вбрання – клумби починають буяти своїм різнобарв’ям, дитячі городи наповнюються овочевими культурами та зеленню, майданчики – зазивають малюків пограти у різні ігри на м’якенькому килимі із різнотрав’я.

Літнє оздоровлення передбачає також внесення змін у режим дня дітей, а саме:


- Максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;


- Відповідну вікову тривалість сну та інших видів відпочинку;


- Достатню рухову активність.


Особлива увага в літній період приділяється і харчуванню дітей. Збагачується раціон дітей за рахунок свіжих овочів, фруктів, зелені. Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму, як у повсякденному житті, так і спеціально організованого (повітряні, сонячні ванни, водні процедури, дозований біг, ходіння босоніж тощо). Повітряні ванни приймаються при температурі повітря + 21 С до + 15 С до 30 хвилин влітку. Коли дуже тепло діти можуть гратися весь день в легеньких маєчках. Завдяки сонячним променям під шкірою відкладається вітамін «Д», що оберігає малюків від хвороб.


Літом продовжується систематична планомірна робота з усіх освітніх ліній, на свіжому повітрі організовуються всі види дитя¬чої діяльності. Кожному з них відведено місце і час в режимі дня. Особливого значення надається грі, як формі організації всього життя дітей. Протягом літнього дня діти потребують того, щоб їх об'єднували для колективних занять, інакше вони втомлюються і збуджуються.

Тому заняття з дітьми проводяться щоденно Тривалість їх і час проведення передбачені режимом дня. Крім занять з колективом дітей, проводяться заняття з невеликими групами дітей (індивідуальні). Повторення і закріплення знань, отриманих дітьми протягом навчального року, проводиться в повсякденному житті, в різноманітних іграх. Окремі види роботи з дітьми такі як, наприклад, праця і спостереження в природі, ознайомлення з оточуючим в літніх умовах стають начно різноманітнішими. Необхідно використовувати сприятливі погодні умови літа для цікавих прогулянок. Свіже повітря, прогулянки до парку - все це допоможе виховати у дітей любов і бережне відношення до природи, інтерес до природних явищ. Літо надає великі можливості для формування реалістичних уявлень у дітей про природу, для виховання у них допитливості, уміння спостерігати, логічно мислити.


Значний час протягом дня відводиться на гігієнічний догляд за дітьми і роботу, пов'язану з вихованням у них гігієнічних навичок. Ретельний догляд за дітьми - основна умова охорони їх від захворювань. Перш за все потрібно слідкувати за чистотою рук. Дітей потрібно привчити мити руки після забруднення і після користування туалетом. Миття ніг в дошкільному закладі проводиться влітку перед обідом. Маленьким дітям миють ноги дорослі, а діти старші привчаються робити це самостійно.


Завдання нашого дошкільного закладу - в повній мірі використовувати сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей, умови і застерегти вихованців від можливих небезпек. Ці завдання успішно вирішуються спільними зусиллями всього колективу.

Прогулянку здійснюють за будь-якої погоди за виключенням тих випадків, коли склалися небезпечні умови для її проведення. Літня прогулянка особливо важлива, тому що зі зменшенням навчального навантаження діти мають більше часу для самостійної діяльності. З'являється можливість пограти в улюблені ігри, використовуючи обладнання майданчиків, виносні іграшки та посібники; проявити свою ініціативу та творчі здібності.


Щоб зробити прогулянку цікавою та змістовною, вихователь має ретельно спланувати її. Правильна організація прогулянки передбачає зміну різних видів діяльності (гра, праця, спостереження тощо) та забезпечення оптимального рухового режиму.


Прогулянки розширюють можливості індивідуальної роботи вихователя з дітьми. Малорухливих дітей слід активізувати, залучати до діяльності, яка сприяє підвищенню інтересу до рухливих ігор та вправ, частіше вправляти в тих способах виконання рухів, якими дитина володіє гірше. Активних і рухливих дітей слід залучати до діяльності, яка передбачає точні рухи, увагу та стриманість. Але завжди треба враховувати особистий інтерес дитини до певних ігор та вправ.


Улітку бажано широко використовувати спортивні ігри та вправи: елементи гри в бадмінтон, футбол, катання на велосипеді, самокаті тощо.

/Files/images/3322bf41bfd9.gif

Кiлькiсть переглядiв: 117

Коментарi