РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ГРУП РАННЬОГО (3-й рік життя), МОЛОДШОГО (4-й рік життя), СЕРЕДНЬОГО (5-й рік життя), СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (6-й рік життя) НА 2021 – 2022 н. р.
Вікові групи | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця |
Група раннього віку №1 | 1. Мовленнєві намистини 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30 (вих.) Конструюємо граючись | 1. Сенсорно – математична палітра 2. Чарівні фарби (малювання) БЖД | 1.Мовленнєві намистини 2.У світі музики 15.15 Розваги | 1.Талановиті пальчики (аплікація / ліплення) 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30(вих.) | 1. У світі музики 9.00-9.15 2.Ознайомлення з довкіллям + народознавство; - ознайомлення з природою + народознавство Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Група раннього віку № 3 | 1.Ознайомлення з довкіллям + народознавство - ознайомлення з природою + народознавство 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30(вих.) БЖД | 1.Сенсорно – математична палітра 2. У світі музики 15.15 | 1.Мовленнєві намистини 2. Чарівні фарби (малювання ) Конструюємо граючись | 1.Талановиті пальчики (аплікація / ліплення) 2.Здоров’я та фізичний розвиток 9.30(вих.) | 1.Мовленнєві намистини 2.У світі музики 15.15 Ігри з піском та водою Разом із сім’єю Розваги |
Молодша група № 10 | 1. У світі музики 9.00 – 9.20 2. Мовленнєві намистини Дитячий туризм БЖД | 1. Сенсорно – математична палітра 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30 – 9.50 (група) Розвиток мовлення. «Навчаємо читання за методикою Л.Шелестової» | 1.У світі музики 9.00 – 9.20 2. Талановиті пальчики (аплікація / ліплення) Конструюємо граючись | 1. Ознайомлення з довкіллям + народознавство; - ознайомлення з природою + народознавство 2.Здоров’я та фізичний розвиток 9.30 – 9.50 (зал) Розваги | 1.Чарівні фарби (малювання) 2. Мовленнєві намистини Здоров’я та фізичний розвиток (вих). Ігри з піском та водою. Разом із сім’єю |
Молодша група № 4 | 1.Ознайомлення з довкіллям + народознавство - ознайомлення з природою + народознавство 2. У світі музики 9.25 – 9.45 Розвиток мовлення. «Навчаємо читання за методикою Л.Шелестової» | 1. Сенсорно – математична палітра 2.Чарівні фарби (малювання) Дитячий туризм БЖД | 1.Мовленнєві намистини 2.У світі музики 9.25 - 9.45 Здоров’я та фізичний розвиток (вих.) | 1.Здоров’я та фізичний розвиток 9.00 – 9.20 (зал) 2. Талановиті пальчики (аплікація / ліплення) Конструюємо граючи | 1.Мовленнєві намистини 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30 – 9.50 (група) Розваги Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Середня група № 8 | 1.Ознайомлення з довкіллям + народознавство 2.Чарівні фарби (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.45 – 11.10 (група) БЖД | 1.Логіко – математична палітра 2.У світі музики 9.30 - 9.55 Дитячий туризм Гурток | 1.Мовленнєві намистини 2.Талановиті пальчики (аплікація/ конструювання) Здоров’я та фізичний розвиток (вих.) | 1.Талановиті пальчики (ліплення) 2.Ознайомлення з природою + народознавство 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00 – 10.25 (зал) Розваги Розвиток мовлення. «Навчаємо читання за методикою Л.Шелестової» | 1.Мовленнєві намистини 2. У світі музики 10.20 – 10.55 Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Середня група №11 | 1.Мовленнєві намистини 2.Ознайомлення з природою +народознавство 3.Здоров’я та фізичний розвиток 15.05 – 15.30 (зал) БЖД | 1.У світі музики 9.00 – 9.25 2.Чарівні фарби (малювання) 3.Мовленнєві намистини Здоров’я та фізичний розвиток (вих) | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30 – 9.55 (група) 2.Ознайомлення з довкіллям + народознавство Гурток | 1.Логіко – математична палітра 2.Талановиті пальчики (ліплення) Дитячий туризм Розваги Розвиток мовлення. «Навчаємо читання за методикою Л.Шелестової» | 1. Талановиті пальчики (аплікація / конструювання) 2.У світі музики 9.50-10.15 Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Середня група № 9 | 1. Ознайомлення з природою + народознавство 2.Чарівні фарби (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток 11.15 – 11.40 (група) Розвиток мовлення. «Навчаємо читання за методикою Л.Шелестової» | 1. Логіко – математична палітра 2.У світі музики 10.00 – 10.25 Дитячий туризм БЖД | 1.Грамотійко (з елементами розвитку мовлення) 2. Ознайомлення з навколишнім + народознавство 3. Талановиті пальчики (ліплення) Розваги | 1. Розмовляйчик (з елементами грамоти) 2.Здоров’я та фізичний розвиток 10.30 – 10.55 (зал) Гурток | 1.Талановиті пальчики (аплікації/ конструювання) 2. У світі музики 9.20 – 9.45 3. Мовленнєві намистини Здоров’я та фізичний розвиток (вих) Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Старша група № 7 | 1. Ознайомлення з навколишнім + народознавство 2.У світі музики 9.50 –10.20 Дитячий туризм Розвиток мовлення (грамота за методикою Л.Шелестової) Гурток | 1.Логіко – математична палітра 2.Талановиті пальчики (ліплення) 3.Здоров’я та фізичний розвиток 10.35 – 11.05 (група) Художня праця | 1.Грамотійко (з елементами розвитку мовлення) 2. У світі музики 9.50 – 10.20 3. Талановиті пальчики (аплікації/ конструювання) Здоров’я та фізичний розвиток(вих) БЖД | 1.Розмовляйчик (з елементами грамоти) 2. Логіко – математична палітра Розваги | 1. Ознайомлення з природою+народознавство 2. Чарівні фарби (малювання) 3.Мовленнєві намистини 4. Здоров’я та фізичний розвиток11.45 – 12.15(зал) Дослідницько – пошукова робота Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Старша група №6 | 1.Талановиті пальчики (аплікації/ конструювання) 2. Ознайомлення з природою + народознавство 3. У світі музики 10.25 – 10.55 Дитячий туризм Розвиток мовлення (грамота за методикою Л.Шелестової) Художня праця | 1.Логіко – математична палітра 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00 – 10.30 (група) БЖД | 1.Грамотійко (з елементами розвитку мовлення) 2.Талановиті пальчики (ліплення) 3. У світі музики 11.00 – 11.30 Гурток | 1.Розмовляйчик (з елементами грамоти) 2.Логіко – математична палітра Здоров’я та фізичний розвиток(вих.) | 1.Мовленнєві намистини 2.Чарівні фарби (малювання) 3.Ознайомлення з навколишнім + народознавство 4.Здоров’я та фізичний розвиток 10.50 – 11.20(зал) Дослідницько – пошукова робота Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Старша група №2 | 1.Ознайомлення з навколишнім + народознавство 2.Здоров’я та фізичний розвиток 11.45 – 12.15 (зал) Розвиток мовлення (грамота за методикою Л.Шелестової) БЖД | 1.Логіко – математична палітра 2. Талановиті пальчики(аплікація/ конструювання) 3.У світі музики 10.30 – 11.00 Дитячий туризм Художня праця | 1.Мовленнєві намистини 2.Ознайомлення з природою + народознавство 3.Здоров’я та фізичний розвиток 10.50 – 11.20 (група) Розваги | 1. Логіко – математична палітра 2.Чарівні фарби (малювання) 3. У світі музики 11.45 – 12.15 Гурток Здоров’я та фізичний розвиток(вих.) | 1.Мовленнєві намистини 2.Талановиті пальчики (ліплення) Дослідницько – пошукова робота Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Старша група №5 | 1.Талановиті пальчики (ліплення) 2.Ознайомлення з навколишнім + народознавство 3.У світі музики 11.00 – 11.30 Розвиток мовлення (грамота за методикою Л.Шелестової) Здоров’я та фізичний розвиток(вих.) | 1.Логіко – математична палітра 2.Чарівні фарби (малювання) 3.Здоров’я та фізичний розвиток 11.45 – 12.15 (зал) Розваги Художня праця | 1.Грамотійко (з елементами розвитку мовлення) 2.Логіко – математична палітра 3.У світі музики 10-25-10.55 Дитячий туризм БЖД | 1.Розмовляйчик (зелементами грамоти) 2. Ознайомлення з природою + народознавство Гурток | 1.Мовленнєві намистини 2.Талановиті пальчики (аплікація/ конструювання) 3.Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.40 (група) Дослідницько – пошукова робота Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
Старша група №12 | 1. Ознайомлення з навколишнім + народознавство 2.Чарівні фарби (малювання) 3. Мовленнєві намистини 4.Заняття з фізкультури 15.35 – 16.05 (зал) БЖД | 1.Логіко – математична палітра 2.У світі музики 10.30 – 11.00 Дитячий туризм Розвиток мовлення (грамота за методикою Шелестової) Художня праця | 1. Логіко – математична палітра 2.Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.40 (група) Розваги | 1.Ознайомлення з природою + народознавство 2. Талановиті пальчики (аплікація/ конструювання) 3.У світі музики 11.00 – 11.30 Здоров’я та фізичний розвиток(вих.) Гурток | 1.Мовленнєві намистини 2.Талановиті пальчики(ліплення) Дослідницько – пошукова робота Ігри з піском та водою Разом із сім’єю |
ГРАФІК РОБОТИ ВИХОВАТЕЛІВ ( садових груп ):
Завдання педагогічного колективу на 2021 – 2022 навчальний рік
1 Формування у дітей необхідних компетентностей, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2.Формувати у дітей бережливе, турботливе, свідоме ставлення до природи, цілісне бачення природи і місця людини в ній, розуміння відповідальності за стан природи, екологічно орієнтовану поведінку.
3. Створення належних умов для розвитку творчих здібностей дошкільників, а саме: забезпечення необхідного оснащення освітньої роботи, створення естетичного розвивального середовища, здійснення варіативності змісту та форм організації художньо-естетичної діяльності дошкільників.
4.Розвиток діамонологічного мовлення та комунікативних навичок дітей дошкільного віку через навчання складання описових розповідей.