В дошкільному навчальному закладі працює вихователь-методист Сич Наталія Олександрівна .Педагогічний стаж 24роки,спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "старший учитель", освіта вища педагогічна.



Наталія Олександрівна на високому рівні здійснює методичне керівництво виховною освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного навчального закладу, забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

... Успіх освітньо-виховної роботи - вірно спланований

і керований навчальний процес...

Василь Сухомлинський

/Files/images/vistavki/Сич Н.О..jpg

ГРАФІК РОБОТИ :

Понеділок 8.00-15.12 , обідня перерва 12.30- 13.00




Вівторок 8.00-15.12

Середа - 8.00-15.12

Четвер 9.00-16.12

П'ятниця 8.00-15.12




МЕТОДИЧНА РОБОТА - це система взаємопов'язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вихователів, спеціалістів дошкільного закладу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.

МЕТОЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ є створення умов для оволодіння педагогами багатством національної педагогічної науки, новинками дошкільної педагогіки і психології.

У своїй роботі методична служба нашого садка чітко розмежовує основні структурні напрями, що впливають на якість та ефективність методичної роботи:

1.Законодавчий.

2. Організаційний.

3.Методичний.

4.Соціально-психологічний.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА У СВОЇЙ РОБОТІ КЕРУЄТЬСЯ ПРИНЦИПАМИ:

-гуманізму;

- єдності національного і загальнолюдського;

- розвивального навчання;

- індивідуалізації;

- творчого розвитку дитини.

- оптимізація навчально-виховного процесу.

НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ:

- робота із педагогічними кадрами;

- робота з дітьми;

- робота з батьками.

Враховуючи завдання програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" та результати роботи за минулий навчальний рік, колектив дошкільного навчального закладу визначив пріоритетні напрямки діяльності

на 2019 - 2020 н.р.:

1. Забезпечувати якісний рівень формування життєвої компетентності дошкільників в тому числі і з особливими освітніми потребами відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти та парціальних, комплексних і спеціальних освітніх програм як гарант готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2. Сприяти засвоєнню дітьми елементарних еко­номічних понять, набуттю дошкільниками нави­чок економічно доцільної поведінки і, як наслідок, формуванню первинного економічного досвіду.

3.Спрямувати діяльність педагогів на формування розмовного мовлення дітей шляхом використання сучасних науково – методичних підходів, інноваційних технологій розвитку зв'язного мовлення.

4. Сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.

5. Оптимізувати партнерську взаємодію педагогічного колективу і родини для досягнення вагомих результатів у вихованні дітей дошкільного віку, завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними.

Педагогічний колектив закладу поряд із інваріативними програмами впроваджує парціальні програми та авторські інноваційні технології:

* "Цікаві шашки".Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки, (авт. В.В.Семизорова, О.В.Романюк, Г.П.Дульська);

"Мудрі шахи". Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи.Автори: В. Семизорова, О.Духновська,Л.Пащенко.

* Методика розвивального читання Л.Шелестової;

* Курс "Освіта для сталого розвитку".

" Вишиваночка".Парціальна програма гурткової роботи для дітей старшого дошкільного віку ,( авт. Ляшенко О.М., Радоміцька Н.М., Кравченко С.В.);

" Україна - моя Батьківщина". Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку, ( за наук. ред. О.Д. Рейпольська, авт. О.М. Каплуновська, І.І. Кречата, Ю.М. Палець);

"Про себе треба знати, про себе треба дбати". Парціанальна програма з основ здоровя та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку ". (авт. Л. В. Лохвицька).

- "Скарбниця моралі" . Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку, ( ав. Л.В. Лохвицька);

- "Дитина в світі дорожнього руху" . Програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку рід час дорожнього руку, ( авт. І.А. Репік, О.А. Тимовський) ;

«Дошкільнятам – освіта сталого розвитку» – навчання дітей охороні навколишнього середовища на основі освіти сталого розвитку.

- Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма Т.М.Шкваріної, А.Акулікова, заг.ред О.В. Низковська);

Програмно-методичний комплекс "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із недорозвитком мовлення " , ( Трофименко Л.І.),

Кiлькiсть переглядiв: 343

Коментарi