/Files/images/metodist/untitled.png

В дошкільному навчальному закладі працює вихователь-методист Сич Наталія Олександрівна. Педагогічний стаж 24 роки,спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "старший учитель", освіта вища педагогічна.



Наталія Олександрівна на високому рівні здійснює методичне керівництво виховною освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного навчального закладу, забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

/Files/images/metodist/кредо.jpg


... Успіх освітньо-виховної роботи - вірно спланований

і керований навчальний процес...

Василь Сухомлинський

/Files/images/vihovatel/Сич Н.О..jpg

ГРАФІК РОБОТИ :

Понеділок 8.00-15.12 , обідня перерва 12.30- 13.00




Вівторок 8.00-15.12

Середа - 8.00-15.12

Четвер 9.00-16.12

П'ятниця 8.00-15.12


/Files/images/aktsya_2021/images.png02.04.2021р.

02.04.2021р. Важливе для працівників сфери дошкілля від МОН №6

Вітаємо, колеги!
Це Міністерство освіти і науки України з добіркою актуальних можливостей для освітян та найважливіших новин, які стосуються дошкілля. Сьогодні читайте про Базовий компонент дошкільної освіти, правила безпеки для дошкільнят і громадянську освіту для найменших, а також про інші новини та можливості.
Тож почнемо!
БКДО: ПОРАДИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Цифрове видавництво MCFR створило електронну книжку «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція та поради для організації освітнього процесу» в електронному журналі «Практика управління дошкільним закладом».
У е-книжці Базовий компонент дошкільної освіти подано у зручному для педагогів форматі. У матеріалі надано конкретні поради від практиків та науковців щодо кожного з освітніх напрямів, визначених у БКДО. Наприклад, за освітнім напрямом «Дитина в природному довкіллі» доступна стаття щодо того, як проводити експериментальну діяльність з дошкільнятами, а за напрямом «Мовлення дитини» – як складати розповідь разом з малюками.
За безоплатним демодоступом доступні всі публікації. Переглянути електронну книжку можна тут, а дізнатись більше про Базовий компонент дошкільної освіти на сайті МОН – за цим посиланням.


БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ – ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ
НА ПЛАТФОРМІ «ДІЯ»
Інтернет надає багато можливостей як для дорослих, так і для дітей. Але поряд із тим є запитання, які можуть хвилювати батьків та всіх, хто відповідає за безпеку дошкільнят, коли діти користуються ґаджетами. Ким є «друзі» у соціальних мережах? Як захистити дітей від шкідливого контенту в інтернеті? Чи існує небезпека від кібербулінгу? Всі ці та інші теми обговорюють в освітньому серіалі «Безпека дітей в інтернеті».
Цей курс розроблено для того, щоби навчити батьків допомагати дітям використовувати інтернет і цифрові пристрої безпечно і з користю. Як батьки, так і педагоги після перегляду дізнаються, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу та сексуального насильства. Дивіться серіал за цим посиланням.


2 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
ПРО ПРОБЛЕМУ АУТИЗМУ
За даними досліджень, що проводили у США, 1 з 63 дітей мають розлад аутистичного спектру. Аутизм проявляється у трьох аспектах: комунікативному, сенсорному та поведінковому. У всіх дітей та дорослих людей з аутизмом комбінації цих проявів різні.
Про те, що таке розлад спектру аутизму, як він може проявлятись та як аутизм діагностують – дізнавайтесь у короткому відео від Центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї» за посиланням.
РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ДОШКІЛЬНЯТ: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ
Одними з ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині, Законом України «Про освіту» визначено громадянську та соціальну компетентності. Вони пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей.
Формування громадянської компетентності на рівні дошкільної освіти передбачено і у оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти. Серед основних принципів його реалізації є демократичність – формування засад такого суспільства, де кожен/кожна можуть бути почутими, мають право на самовираження та активну участь.
Експертки Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України пропонують кілька практичних інструментів для виховання найменших громадян. Ознайомлюйтесь з ними за посиланням.


МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ: ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ
Правила у дитячому садку допомагають створити безпечне та комфортне середовище для всіх учасників освітнього процесу. Їх можна поділити на кілька категорій: щодо поведінки у суспільстві та особистої безпеки, а також щодо дій у побутових та у критичних ситуаціях.
Ознайомлювати дітей із правилами безпеки варто із найменшого віку, а приділяти увагу їхньому виконанню – постійно. Експертки Команди підтримки реформ МОН підготували матеріал про створення правил в дитсадку, коректне формулювання меж та їхнє використання у щоденній практиці, а також додали приклади вправ, які допоможуть дошкільнятам їх зрозуміти та засвоїти. Завантажити матеріал можна тут.
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА УПРАВЛІНЦІВ
  1. Онлайн-курс «Права людини в освітньому просторі» на платформі EdEra. Цей безкоштовний онлайн-курс допоможе краще зрозуміти сутність та еволюцію концепції прав людини, перелік прав кожної людини та особливості прав дитини, ідею закладу освіти, дружнього до дитини та багато іншого. Зареєструватись на навчання та пройти його у зручний час є можливість за посиланням.
  2. Цифрове видавництво MCFR та журнал «Практика управління дошкільним закладом» запрошують на вебінар «Нове в законодавстві про дошкільну освіту», який відбудеться 21 квітня о 14:00. Беріть участь в онлайн-події тут.
  3. Освітня платформа від ЮНІСЕФ «Learning Passport». Це глобальна ініціатива ЮНІСЕФ, Microsoft та Кембриджського університету, ціль якої – забезпечити якісну безперервну освіту для дітей та молоді, зокрема для тих, які можуть бути тимчасово виключеними з навчального процесу. В Україні вона впроваджується ЮНІСЕФ у співпраці із Microsoft та Українським інститутом розвитку освіти. На платформі педагоги можуть знайти навчальні матеріали, зокрема, щодо правил безпеки, протидії булінгу, розвитку дошкільнят тощо. Скористатись платформою можна за цим посиланням, а для реєстрації потрібно ввести свій номер телефону та СМС-код, який буде надіслано за відповідним номером.



/Files/images/metodist/увага.png


Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція

Електронна книжка «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція та поради для організації освітнього процесу»

Наказ МОН № 33 від 12.01.2021 року.

Від 16 січня 2021 року набувають чинності окремі норми закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

( переглянути Закон можна у вкладенні ).

/Files/images/vihovatel/мова.png




МЕТОДИЧНА РОБОТА - це система взаємопов'язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вихователів, спеціалістів дошкільного закладу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.

/Files/images/metodist/8888.png


МЕТОЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ є створення умов для оволодіння педагогами багатством національної педагогічної науки, новинками дошкільної педагогіки і психології.

У своїй роботі методична служба нашого садка чітко розмежовує основні структурні напрями, що впливають на якість та ефективність методичної роботи:

1.Законодавчий.

2. Організаційний.

3.Методичний.

4.Соціально-психологічний.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА У СВОЇЙ РОБОТІ КЕРУЄТЬСЯ ПРИНЦИПАМИ:

-гуманізму;

- єдності національного і загальнолюдського;

- розвивального навчання;

- індивідуалізації;

- творчого розвитку дитини.

- оптимізація навчально-виховного процесу.

НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ:

- робота із педагогічними кадрами;

- робота з дітьми;

- робота з батьками.

/Files/images/metodist/7777.png

Враховуючи завдання програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" та результати роботи за минулий навчальний рік, колектив дошкільного навчального закладу визначив пріоритетні напрямки діяльності

на 2020 - 2021 н.р.:

1. Спрямувати діяльність педагогічного колективу на реалізацію принципу рівного доступу до якісної дошкільної освіти шляхом створення оптимальних ор­га­нізаційно-педа­гогічних, санітарно-гі­гієнічних, навча­льно-ме­то­­дичних й ма­те­­­ріа­ль­но-технічних умо­в, зокрема для дітей з особливим освітніми потребами відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти та парціальних, комплексних і спеціальних освітніх програм як гарант готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2. Сприяти розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку шляхом організації театралізованих інсценувань художніх творів.

3. Формувати фінансово – економічно та екологічно доцільну поведінку дошкільників через реалізацію освіти для сталого розвитку.

4. Оптимізувати роботу з організації та проведення дитячого туризму та елементарного дитячого краєзнавства для комплексної реалізації екологічного, краєзнавчого, оздоровчого розвитку дошкільників.

Педагогічний колектив закладу поряд із інваріативними програмами впроваджує парціальні програми та авторські інноваційні технології:

* "Цікаві шашки".Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки, (авт. В.В.Семизорова, О.В.Романюк, Г.П.Дульська);

"Мудрі шахи". Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи.Автори: В. Семизорова, О.Духновська,Л.Пащенко.

* Методика розвивального читання Л.Шелестової;

* Курс "Освіта для сталого розвитку".

" Вишиваночка".Парціальна програма гурткової роботи для дітей старшого дошкільного віку ,( авт. Ляшенко О.М., Радоміцька Н.М., Кравченко С.В.);

" Україна - моя Батьківщина". Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку, ( за наук. ред. О.Д. Рейпольська, авт. О.М. Каплуновська, І.І. Кречата, Ю.М. Палець);

"Про себе треба знати, про себе треба дбати". Парціанальна програма з основ здоровя та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку ". (авт. Л. В. Лохвицька).

- "Скарбниця моралі" . Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку, ( ав. Л.В. Лохвицька);

- "Дитина в світі дорожнього руху" . Програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку рід час дорожнього руку, ( авт. І.А. Репік, О.А. Тимовський) ;

«Дошкільнятам – освіта сталого розвитку» – навчання дітей охороні навколишнього середовища на основі освіти сталого розвитку.

- Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма Т.М.Шкваріної, А.Акулікова, заг.ред О.В. Низковська);

Програмно-методичний комплекс "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із недорозвитком мовлення " , ( Трофименко Л.І.),

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 541

Коментарi