· профорієнтаційна бесіда;
· розповідь;
· сюжетно-рольова гра;
· наочні методи роботи( спостереження натуральних об’єктів і розгляд зображень об’єктів);
· заняття;
· пояснення;
· перегляд і обговорення казок, фільмів, телепередач профорієнтаційного змісту, тематичні розваги.
· індивідуальні заняття;
· конкурси;
· розваги;
· показ фотомонтажів про професії;
· участь у гуртках;
· знайомство дітей із спеціальностями оточуючих їх людей.
Вибір професії-чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Професія – це вид праці, діяльності, самоствердження людини. Виховання активних громадян суспільства, розвиток їхньої ініціативи і здібностей відбувається ще в дошкільному віці. Запровадження нових інтерактивних технологій у профорієнтації, тобто раннє виявлення нахилів, інтересів, зацікавлень дітей тим чи іншим предметом, видом трудової діяльності людей з метою подальшої професійної орієнтації. Педагоги повині сформувати у дитини емоційне відношення до світу професій, йому повинна бути надана можливість використовувати свої сили в доступних видах діяльності.
Вивчаючі праці відомих науковців, ми виявили найбільш свідомий вклад в розвиток поняття « Рання профорієнтація» доктора Євгена Клімова
· Людина – природа
· Людина – техніка
· Людина - людина
· Людина – знакова система
· Людина – художній образ
· Створити природне стимулююче середовище, спрямоване на формування внутрішньої позиції щодо навколишнього, здатності усвідомлювати рукотворне походження предметного світу.
· Розширити знання дітей про існування різних професій.
· За допомогою залучення дітей до флористики, стимулювати в них прояви ініціативи у творчій діяльності, розвивати вміння налагоджувати співробітництво задля досягнення кращих результатів.
· Формувати вміння ставити перед собою конкретну мету, добирати оптимальні прийоми роботи, відповідні знаряддя праці.
· Виховувати інтерес до нового та надзвичайного, розуміння того,що працелюбність є показником людської гідності та здатності вдосконалювати себе.
18.01.2019 р. Знайомимо з професіями .
31.03.2018року Відбулася виставка малюнків у старших групах профорієнтаційного напрямку з теми : " Ким я буду коли виросту".
28.03.2018р. Група № 5