
Майстер-клас «Магія піску».
Людмила Гавриліна та Світлана Коломієць
Впровадження принципово нових підходів до дитини, заявлених у Базовому компоненті дошкільної освіти, потребує багато в чому й новітніх технологій. Педагоги широко послуговуються ними, творчо переробляючи й адаптуючи до конкретних умов. Такою інновацією, зокрема, є робота з піском (сендплей). Вона взяла початок від прадавніх дитячих ігор з цим улюбленим матеріалом, а також сучасних психологічних методик і трансформувалася в інтегровану технологію різнобічного розвитку дитини.
У наш стрімкий час, коли технічний прогрес міцно ввійшов у життя, батьки через надмірну зайнятість та педагогічну необізнаність, на жаль, дозволяють дітям забагато часу проводити перед телевізорами та комп’ютерами, що негативно позначається як на психічному здоров’ї малюків, так і на їхньому фізичному стані: втомлюються очі, неправильно формується постава, розвивається малорухливість. Діти менше спілкуються з однолітками, виникає емоційна напруженість, підвищується рівень тривожності та агресивності, знижуються зосередженість та самооцінка.
Усе це спонукає нас використовувати нові, концептуально обґрунтовані підходи. Зокрема, педагоги ДНЗ N35 «Вербиченька» впроваджують технологію розвитку та саморозвитку дошкільнят “Магія піску». Вона забезпечує якісні зміни в інтелектуальній, емоційно-ціннісній, дієво-практичній сферах розвитку особистості.
07.10.2021р. в ЗДО 35 відбувся майстер - клас, де педагоги пригадали і повправлялися передавати дітям знання про пісок, ознайомлювати їх з навколишнім світом, розвивати в дошкільнят бажання пізнавати, експериментувати.

Практика показує, що пісок є чудовим засобом для розвитку та саморозвитку наших вихованців, а гра з ним позитивно впливає на їхній емоційний стан та на емоційний стан самих педагогів
07.10.2021р.

07.10.2021р.
02.09.2021року в музичній залі відбулася педагогічна рада № 1
Тема: «Стратегічні рішення на порозі нового 2021 – 2022 навчального року»
Міні – тренінг «Крок за кроком до нового року»
1. Ознайомлення з нормативно-правовими документами в галузі освіти на 2021/2022 навчальний рік
2. Виставка освітніх програм та літератури, рекомендованих МОН України для використання у 2021-2022н.р
3. Аналіз стану освітньої роботи у 2020/2021 н.р. та завдання і перспективи розвитку на 2021/2022 н.р.
Обговорення й затвердження річного плану роботи на 2021/2022 н.р.
Затвердження освітньої програми на 2021/2022 н.р.
4. Обговорення і затвердження переліку і графіку роботи безоплатних гуртків.
5. Обговорення і затвердження моделі здійснення моніторингу досягнень дітей.
6. Про затвердження науково педагогічних досвідів роботи педагогів, та про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та самоосвіти.
Педагогічна рада № 1
30.03.2021 року відбулося засідання атестаційної комісії.
Черговій атестації підлягали :
1.Штика Олена Валентинівна - вихователь логопедичної групи.
2.Коцюруба Тетяна Миколаївна - вихователь.
3.Пономаренко Катерина Вікторівна - вчитель-логопед.
4. Дакал Вікторія Віталіївна - вихователь.
5. Шавлова Наталія Олександрівна - вчитель-логопед.
6.Шевченко Тетяна Михайлівна - музичний керівник.
7.Сич Наталія Олександрівна - вихователь-методист.
30.03.2021р.
30.03.2021р.
20.01.2021р. Відбувся проблемний семінар «Використання театралізованих ігор для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» .Відповідальна музичний керівник Шевченко Т. М.(переглянути презентацію можна у вкладенні)
