/Files/images/metodist/ПЕдрада.jpg

/Files/images/9_grupa/Шавлова.jpg27.03.2024 р..Пед.година. Виступ вчителя-логопеда Шавлової Н.О. на тему :Створення умов для розкриття творчого потенціалу та розвитку зв'язного мовлення кожної дитини через організацію логоритмічної роботи.

/Files/images/9_grupa/Кравекнко.jpgВихователь логопедичної групи Кравченко С.В., провела консультацію длля вихователів на тему "Використання логоритмічних ігор та вправ у повсякденні, як засобу музичного виховання та корекції мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку

/Files/images/_grupa/зображення_viber_2024-03-26_14-22-11-934.jpgМузкерівник Шевченко Т.М. Консультація з теми "Створення умов для розвитку творчого потенціалу та розвитку зв'язного мовлення кожної дитини через організацію логоритмічної роботи"

/Files/images/gamarnik_oksana/Оксана.jpg27.03.2024 р. Музичний керівник Гамарник О.В. провела консультацію для вихователів " Виховання патріотизму у дошкільнят засобами музично- мистецької діяльності".

/Files/images/1_grupa/Орещук.jpgІнструктор з фізкультури Орещук Є.М. провела пед. годину на тему : " Самомасаж- упевнений крок до формування здоров'язбережувальної компетентності дитини".


/Files/images/11_grupa/Коцюруба.jpg26.03.2024р.Вихователь Коцюруба Т.М. провела майстер - клас на тему :"Інтеграція завдань освітніх напрямків Базового компоненту дошкільної освіти - основний принцип організації роботи за сюжетними картинками журналу " Джміль ".


28 лютого 2024 року відбулася педагогічна рада № 3 з теми : «Використання художніхтворів, літературних текстів у формуванні художньо-мовленнєвої компетенції дошкільників»

/Files/images/pedrada_2024/1.jpg



Людмила Гавриліна та Світлана Коломієць

Впровадження принципово нових підходів до дитини, заявлених у Базовому компоненті дошкільної освіти, потребує багато в чому й новітніх технологій. Педагоги широко послуговуються ними, творчо переробляючи й адаптуючи до конкретних умов. Такою інновацією, зокрема, є робота з піском (сендплей). Вона взяла початок від прадавніх дитячих ігор з цим улюбленим матеріалом, а також сучасних психологічних методик і трансформувалася в інтегровану технологію різнобічного розвитку дитини.

У наш стрімкий час, коли технічний прогрес міцно ввійшов у життя, батьки через надмірну зайнятість та педагогічну необізнаність, на жаль, дозволяють ді­тям забагато часу проводити перед телевізорами та комп’ютерами, що негативно позначається як на пси­хічному здоров’ї малюків, так і на їхньому фізичному стані: втомлюються очі, неправильно формується по­става, розвивається малорухливість. Діти менше спіл­куються з однолітками, виникає емоційна напруженість, підвищується рівень тривожності та агресивності, зни­жуються зосередженість та самооцінка.

Усе це спонукає нас використовувати нові, концептуально обґрунтовані підходи. Зокрема, педагоги ЗДО N35 «Вербиченька» впроваджують технологію розвитку та самороз­витку дошкільнят “Магія піску». Вона забезпечує якісні зміни в інтелектуальній, емоційно-ціннісній, дієво-практичній сферах розвитку особис­тості.


07.10.2021р. в ЗДО 35 відбувся майстер - клас, де педагоги пригадали і повправлялися передавати дітям знання про пісок, ознайомлювати їх з на­вколишнім світом, розвивати в дошкільнят бажання пізнавати, експериментувати.

/Files/images/12_grupa_novi1_2021-2021r/1 пісок.jpg


Практика показує, що пісок є чудовим засобом для розвитку та саморозвитку наших вихованців, а гра з ним позитивно впливає на їхній емоційний стан та на емоційний стан самих педагогів

/Files/images/12_grupa_novi1_2021-2021r/11.jpg07.10.2021р.


/Files/images/12_grupa_novi1_2021-2021r/18.jpg

/Files/images/12_grupa_novi1_2021-2021r/6.jpg07.10.2021р.

02.09.2021року в музичній залі відбулася педагогічна рада № 1

Тема: «Стратегічні рішення на порозі нового 2021 – 2022 навчального року»

Міні – тренінг «Крок за кроком до нового року»

1. Ознайомлення з нормативно-правовими документами в галузі освіти на 2021/2022 навчальний рік

2. Виставка освітніх програм та літератури, рекомендованих МОН України для використання у 2021-2022н.р

3. Аналіз стану освітньої роботи у 2020/2021 н.р. та завдання і перспективи розвитку на 2021/2022 н.р.

Обговорення й затвердження річного плану роботи на 2021/2022 н.р.

Затвердження освітньої програми на 2021/2022 н.р.

4. Обговорення і затвердження переліку і графіку роботи безоплатних гуртків.

5. Обговорення і затвердження моделі здійснення моніторингу досягнень дітей.

6. Про затвердження науково педагогічних досвідів роботи педагогів, та про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та самоосвіти.

/Files/images/aktsya_2021/пед.рада вересень.jpgПедагогічна рада № 1

30.03.2021 року відбулося засідання атестаційної комісії.

Черговій атестації підлягали :

1.Штика Олена Валентинівна - вихователь логопедичної групи.

2.Коцюруба Тетяна Миколаївна - вихователь.

3.Пономаренко Катерина Вікторівна - вчитель-логопед.

4. Дакал Вікторія Віталіївна - вихователь.

5. Шавлова Наталія Олександрівна - вчитель-логопед.

6.Шевченко Тетяна Михайлівна - музичний керівник.

7.Сич Наталія Олександрівна - вихователь-методист.

/Files/images/sich_natalya/3.jpg30.03.2021р.

/Files/images/sich_natalya/4.jpg30.03.2021р.


20.01.2021р. Відбувся проблемний семінар «Використання театралізованих ігор для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» .Відповідальна музичний керівник Шевченко Т. М.(переглянути презентацію можна у вкладенні)

/Files/images/metodist/strelka.gif

Кiлькiсть переглядiв: 140

Коментарi