Знавці правил пожежної безпеки (23.11.2018РОКУ)

У ДНЗ № 35 «Вербиченька» відбулася розвага «Знавці правил пожежної безпеки». Не для кого не секрет, що пожежа – це страшне лихо і йому краще запобігти. Навчати дітей діяти правильно в таких ситуаціях важлива ланка освітньо-виховної роботи. Педагоги вчать дошкільників берегти своє життя та здоров’я від вогню. Сподіваємось, що знання, які діти отримали під час розваги допоможуть узагальнити та закріпити знання з правил пожежної безпеки. Виховають уважне ставлення до дотримання правил пожежної безпеки. принесуть свою користь.

/Files/images/zustrch/IMG_20171122_153213.jpg23.11.2017Р.


/Files/images/den_zahistu/DSCN1121.JPG25.09.2017Р.


/Files/images/bezpeka/DSCN1122.JPG02.10.2017 р. ЗАНЯТТЯ ПРОВОДИТЬ ВИХОВАТЕЛЬ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ГРУПИ ГАВРИЛІНА Л.В.

/Files/images/den_zahistu/DSCN1119.JPG25.09.2017 р. Заняття в групі № 5 "Ластівка" з БЖД провела вихователь логопедичної групи Гавриліна Людмила Віталіївна.

27/04/2017 відбулася розвагу в 1-Г класі на тему "В країні дорожніх знаків".

Програмовий зміст: Закріпити знання про правила дорожнього руху, дорожні знаки.Поглибити знання про правила поведінки на вулиці, довести до свідомості дітей , до чого може призвести порушення правил дорожнього руху, сприяти розвитку обережності, обачності на дорогах. Виховувати увагу , зосередженість.

/Files/images/bezpeka/01.jpeg

/Files/images/bezpeka/02.jpeg

/Files/images/bezpeka/03.jpeg

/Files/images/bezpeka/04.jpeg

/Files/images/bezpeka/07.jpeg

/Files/images/bezpeka/09.jpeg

/Files/images/bezpeka/12.jpeg

/Files/images/bezpeka/15.jpeg

/Files/images/bezpeka/16.jpeg

/Files/images/bezpeka/17.jpeg

/Files/images/bezpeka/20.jpeg

/Files/images/bezpeka/25.jpeg

/Files/images/bezpeka/27.jpeg

/Files/images/bezpeka/30.jpeg

21 листопада 2016 рок в музичній залі дошкільного навчального закладу відбулася розвага в першому класі "Знавці правил пожежної безпеки" , яку провела вихователь Яковенко Л.А.

/Files/images/kartini/IMG_3910.JPG


Педагоги дошкільного навчального закладу «Вербиченька» постійно організовують заходи, що стосуються безпеки життєдіяльності дошкільників. Вихователь першого класу Бутова Вікторія Анатолівна у листопаді 2015 року показала розвагу із своїми вихованцями для дошкільників старшого віку «Вогонь - друг, вогонь –ворог».

Мета розваги: поглибити і закріпити дитячі уявлення про користь і шкоду від вогню, розвивати в дітей розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди, формувати навички правильного, бережного користування вогнем та активних усвідомлених дій під час виникнення пожежі, ознайомити з нелегкою, героїчною працею пожежників.

/Files/images/kartini/IMG_2535.JPG

/Files/images/kartini/IMG_2538.JPG

/Files/images/kartini/IMG_2547.JPG

/Files/images/kartini/IMG_2554.JPG

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_1257.JPG22.04.2015 року. Розвага 1- г класу на тему : ВИВЧИ ПРАВИЛА, ЗНАЙ І ЗАВДЖИ ЇХ ПАМ'ЯТАЙ" (ДОРОЖНІЙ РУХ).

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_1266.JPG22.04.2015 року. Розвага.

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_1276.JPG22/04/2015 року відбулася розвага " Вивчи правила, знай і завжди їх пам'ятай"

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_0695.JPG18 листопада 2014 року в музичній залі відбулася розвага " Ми вогню не боїмося , з ним боротися вчимося".

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_0698.JPG

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_0701.JPGПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: Вчити дітей правилам протипожежної безпеки,знати причини пожежі, необережне поводження з вогнем. Знати правила порушень техніки безпеки, до чого доводять пустощі з вогнем. Закріпити знання про прислівя та приказки про вогонь. Розвивати: память, мислення, увагу. уяву. Виховувати : інтерес, повагу до дорослих, слухняність.

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_0705.JPG

/Files/images/kartini/kartinki/IMG_0706.JPGРозвага 1-в клас. "Ми вогню не боїмося, з ним боротися вчимомя. 18.11.2014 року.

/Files/bezpeka.jpg

листопада 2013 року в музичній залі дошкільного навчального закладу відбулася розвага : "Незнайці про пожежу" в 1-Г класі .

А також Ви зможете переглянути презентацію в слайдах "Дітям про вогонь". ( в кінці).

/Files/images/kartini/IMG_8883.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8895.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8900.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8886.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8899.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8894.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8893.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8890.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8888.JPG

/Files/images/kartini/IMG_8884.JPG

/Files/images/kartini/17.jpg

/Files/images/kartini/10.jpg

/Files/images/kartini/kartinki/03.jpg

/Files/images/kartini/02.jpg

Сьогодні проблема безпеки розглядається як базисна потреба людини, на що зроблено акцент в Концепції ООН про сталий людський розвиток. Метою цієї Концепції є створення умов для збалансованого безпечного існування кожної окремої людини як найвищої цінності суспільства.

Дошкільна освіта в багаторівневому освітянському просторі України є вихідною ланкою в системі неперервної освіти, у становленні та розвитку особисості. Тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за здійснення цілеспрямованого виховання у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я ,формування у них адекватної реакції на різноманітні чинники ризику для життя.

В організації навчально-виховної роботи з питань безпеки життєдіяльності дошкільників наш дошкільний навчальний заклад визначив три основні напрямки:

-така робота не повинна обмежуватися засвоєнням норм та правил; дітей необхідно навчати обачності, навичок орієнтування і швидкої реакції в експерементальних ситуаціях;

-максимального ефекту можна досягти, якщо буде прослідковуватися єдина стратегічна лінія у діяльності педагогічного, дитячого та батьківського колективів,

-слід враховувати деякі принципові аспекти роботи з дітьми, які суттєво відрізняються від аналогічної роботи з дорослими (розповіді, відеофільми про наслідки пожеж, повеней, інші небезпеки).

В базовому компоненті, сфері життєдіяльності "Я сам", змістовій ліній "Фізичне Я " ("Безпека організму") зазначено, що дитина повинна самостійно вирізняти основні небезпечні чинники довкілля, знати правила безпечного перебування вдома, в дитячому садку, на вулиці, на воді, на льоду, на спортивному майданчику.

Перевагу в освітньо-виховному процесі ми надаємо цікавим довірливим бесідам, розмовам, моделюванню та аналізу певних ситуацій, дидактичним та сюжетно-рольовим іграм.

Особливо звертаємо увагу, щоб максимально використовували наочність (ілюстрації, альбоми, картини, відеофільми);проводити цільові прогулянки, екскурсії, вечори розваг, спеціальні дні або тижні безпеки, до участі в яких необхідно залучати медиків та батьків.

Знайомлячи дітей з небезпечними чинниками довкілля, не можна викликати у них тривогу, страх , неспокій. Головне правило для вихователів і батьків - не лякати малюків можливою небезпекою, а врахувати розумну обережність.

Педагогічний процес формування у дітей основ безпечного перебування в довкіллі потребує постійної психологічної допомоги. З метою запобігання виникненню у дошкільників стану підвищенного занепокоєння, тривожності психолог нашого дошкільного навчального закладу Ольга Олександрівна Охрімовська відслідковує , вивчає , аналізує та здійснює корекцію психічного стану дітей.

Пропонуємо анкету для батьків.
1.Чи потрібно дитині знати правила протипожежної безпеки:
а) обов'язково;
б) з віком дізнається;
в) не варто дитину перевантажувати зайвими знаннями;
г) не замислювались над цим питанням.
2. Чи залишаєте ви дитину саму відома або без нагляду?
3.В яких доступних формах та цікаво краще подавати дитині знання з даного питання:
а)через спеціальні програми по телебаченню та в літературі;
б)у дитячому садку чи школі;
г) ваш варіант.
4. Чи вважаєте за потрібне брати участь у заходах з вивчення правил протипожежної безпеки в дитячому садку?
5. Яку літературу використовуєте з цього питання?.

В закладі постійно проводиться робота з педагогами щодо надання консультацій стосовно системи роботи з формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників.

/Files/images/kartini/SDC13636.JPG

В основу методики протипожежного виховання дітей, покладено комплексне використання різних форм роботи, зокрема розваги, в яких діти залюбки приймають участь.

/Files/images/kartini/P1070669.JPGРозвага : "Вогонь - друг, вогонь - ворог".

/Files/images/kartini/kartinki/SDC12354.JPG

/Files/images/kartini/kartinki/P1070672.JPG

/Files/images/kartini/SDC12338.JPG

/Files/images/kartini/kartinki/SDC12348.JPG

/Files/images/IMG_7627.JPG18/04/2013 р. Заняття в групі № 3.

/Files/images/IMG_7628.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1760

Коментарi