• Ви знаходитесь тут:

  • Інформація про заклад
  • Новини
  • 24.01.2019р.Відбулась консультація для вихователів з теми : Методика організації занять з Lego - конструювання в дитячому садку.

24.01.2019р.Відбулась консультація для вихователів з теми : Методика організації занять з Lego - конструювання в дитячому садку.

2019-01-24

/Files/images/shabelna_ko/м-31.jpg

Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти.

Запропоновані вправи є опорою для творчості педагога, вони є базою, на якій кожен зможе побудувати власну індивідуальну стратегію роботи з дітьми, керуючись їх інтересами та вподобаннями. Головне при цьому пам’ятати, що роль дорослого у грі – це роль дизайнера, який створює дитині умови для виявлення ініціативи, ненав’язливо спонукає до дії з допомогою відкритих питань, проблемних ситуацій та дружньої підтримки.

Дані ігри розраховані на дітей віком від 2 до 7 років. До участі в іграх залучаються також педагоги, батьки та інші дорослі, які небайдужі до гри, творчості та хочуть навчати і вчитись із задоволенням. Одночасна участь у грі дітей і дорослого дозволить створити команду, яка беззаперечно досягне бажаного результату.

Кількість учасників гри є необмеженою, вона регулюється лише задумкою та бажанням дітей і передбачає можливість роботи як індивідуальної та підгупової, так і групової та командної.

Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO. А ще будь-які додаткові матеріали: стрічки, іграшки, пластилін, папір, будь-який природній матеріал та ін.. Словом, усе те, що допоможе виявленню творчості та зробить гру ще цікавішою.

Де краще проводити гру? Там, де буде зручно дорослим та дітям. А це може бути і групова кімната, і музична зала, майданчик або спортзала. Варто лише продумати зручність розташування наборів для гри та розташування самих гравців. Необхідно щоб гравці мали змогу вільно рухатись, сидіти, стояти та розміщувати свої творіння.

Стосовно тривалості гри варто відмітити, що вона не є чітко фіксованою. Головне щоб усі учасники встигли насолодитись процесом творення, тому встановлення чітких часових рамок є недоречним. А ще такі ігри не мають закінчення і можуть починатись знову і знову у різних варіантах.

Використовувати ігри можна і під час організованої навчальної діяльності – як окремі дидактичні вправи або фізхвилинки, і як цікаві завдання на дитячих святах та розвагах, і як безпосередню ігрову діяльність. Головне - грати систематично, весело та натхненно!


ЛЕГО допомагає дітям втілювати в життя своїз адуми, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Конструювання сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше - почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання - це перейде в уміння вчитися з великим інтересом.

/Files/images/shabelna_ko/м-9.jpg

/Files/images/shabelna_ko/м-18.jpg

/Files/images/shabelna_ko/м-4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 70

Коментарi