Є співавтором посібників :
✔️"Зошит домашніх завдань для дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення."
Схвалений МОНУ
(ТОВ"Мандрівець " 2022)
✔️ "Книга взаємозв'язку між учителем-логопедом і вихователем логопедичної групи (Середній дошкільний вік)" Схвалений МОНУ.
(ТОВ"Мандрівець " 2022)
✔Посібники "Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку в закладі дошкільної освіти" - (4-й рік життя, 5-й рік життя, 6-й рік життя,7-й рік життя).
(ТОВ"Мандрівець " 2020)
✔Діти з розладами аутистичного спектра.
План корекційно-розвиткової роботи. Схвалений МОНУ.
(ТОВ"Мандрівець " 2018)
14.11.2023р. ЛОГОПЕДИЧНА ФРОНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГРАМОТИ Тема. Щедра грядочка- овочі Мета: формували знання дітей про овочі, їх використання, назви страв. Формували навички утворення назв овочів зі зменшуваль- но-пестливими суфіксами (чик, чок, чка), вживання іменників однини та множини, утворення родового відмінка іменників однини чоловічого роду. Навчали утворювати відносні прикметники від назв овочів і фруктів, складати прості речення за допомогою запитань логопеда. Розвивали пам’ять, увагу, мислення, відчуття і сприймання, дрібну та загальну моторику.
ЛОГОПЕДИЧНА ФРОНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГРАМОТИ Тема. Щедра грядочка- овочі Мета: формували знання дітей про овочі, їх використання, назви страв. Формували навички утворення назв овочів зі зменшуваль- но-пестливими суфіксами (чик, чок, чка), вживання іменників однини та множини, утворення родового відмінка іменників однини чоловічого роду. Навчали утворювати відносні прикметники від назв овочів і фруктів, складати прості речення за допомогою запитань логопеда. Розвивали пам’ять, увагу, мислення, відчуття і сприймання, дрібну та загальну моторику.
11.01.2022р Вчитель-логопед старшої логопедичної групи # 6 "Совенятко " , Тетяна Малюченко , провела організовану діяльність з формування фонетико-фонематичної та лексико-граматичної компетентності для педагогічних працівників ДНЗ 35, у вигляді гри-вікторини "Що? Де? Коли?" Під час проведення діяльності були задіяні батьки вихованців в форматі відеозйомки. Таким чином було досягнуто навчальні, корекційно - розвиткові та виховні цілі. В тому числі й реалізована мета - залучення батьків вихованців до навчального процесу. Гра -вікторина "Що? Де? Коли?" пройшла цікаво, невимушено з створенням позитивного настрою у дітей.
11.01.2022р.
11.01.2022р.
11.01.2022р.
11.01.2022р.
11.01.2022р Вчитель-логопед старшої логопедичної групи # 6 "Совенятко " , Тетяна Малюченко , провела організовану діяльність з формування фонетико-фонематичної та лексико-граматичної компетентності для педагогічних працівників ДНЗ 35, у вигляді гри-вікторини "Що? Де? Коли?" Під час проведення діяльності були задіяні батьки вихованців в форматі відеозйомки. Таким чином було досягнуто навчальні, корекційно - розвиткові та виховні цілі. В тому числі й реалізована мета - залучення батьків вихованців до навчального процесу. Гра -вікторина "Що? Де? Коли?" пройшла цікаво, невимушено з створенням позитивного настрою у дітей.
04.12.2020р. ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ,
26.11.2020р.
23.11.2020р.
18.11.2020р.
16.11.2020р.