
Музичні керівники:
ГРАФІК РОБОТИ:
1 зміна - 7.30 - 12.00
11 зміна - 12.40- 17.00
Забожна Марина Леонідівна,тел. 5-12-90.

Шевченко Тетяна Михайлівна,тел. 5-12-90

ї
Баранова Вікторія Леонідівна, тел.5-12-90.
03/02/2022р. КОНСУЛЬТАЦІЯ З ТЕМИ:
" Як розвивати художні здібності дитини. Особливості вияву творчості дітей різного віку та засоби розвитку в них креативності."( див.у вкладенні)
11 листопада 2021р. в музичній залі дошкільного навчального закладу музичний керівик Баранова В.Л. провела : Бінарна комплексна музична діяльність з молодшими дошкільниками групи 4 « Кульбабка» «Колискова для ведмедика».
11.11.2021р. Бінарна комплексна музична діяльність з молодшими дошкільниками групи 4 « Кульбабка» «Колискова для ведмедика» Муз керівник Вікторія Баранова
18.04.2018 р. Виступ учасниць II туру фестивалю "Веселі нотки ".
18.04.2018 р. Виступ учасниць II туру фестивалю "Веселі нотки ".
18.04.2018 р. Виступ учасниць II туру фестивалю "Веселі нотки ".
18.04.2018 р. Виступ учасниць II туру фестивалю "Веселі нотки ".
18.04.2018 року УЧАСНИЦІ ФЕСТИВАЛЮ "ВЕСЕЛІ НОТКИ".
24.11.2016 року. Семінар практикум з проблеми : Музичне виховання - засіб формування почуттів у дітей дошкільного вііку"
Концерт 2016 року
Концерт для молодших дошкільнят у «Вербиченьці» У дошкільному навчальному закладі №35 «Вербиченька» відбувся концерт під назвою «Осінній хоровод» у якому приймали участь діти усіх старших груп. Програма концерту була побудована так, щоб малята молодшого дошкільного віку могли розважитись, а також закріпити свої знання про осінь. Підготували концерт вихователі та музичний керівник закладу. Малята молодшої групи з задоволенням спостерігали за виступом старших дошкільників. Потім вихователі влаштували цікаві ігри – змагання. Діти отримали багато задоволення від різноманіття конкурсів та естафет, а між ними старші артисти дарували запальні таночки .
ТАНЦЮВАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА ТВОРЧІСТЬ,



Ми прагнемо, щоб наші вихованці вміли грандіозно, розкуто рухатися в такт мелодії, вчимо їх індивідуально відтворювати поданий дорослими зразок танцю, надавати виразності рухам, міміці, жестам, самостійно звертатися до досвіду пластичного руху. На заняттях з елементами хореографії даємо дітям змогу самостійно імітувати казкових персонажів, передавати в рухах їхні характери, емоціції, почуття.
ГРА НА ДИТЯЧИХ ( ПРИДБАНИХ ЧИ САМОРОБНИХ) МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ В АНСАМБЛІ ТА ОРКЕСТРІ - ОДИН ІЗ НАЙУЛЮБЛЕНІШИХ ДЛЯ ДІТЕЙ ВИДІВ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
У ній розвивається й реалізується природні музичні здібності та виконавські здатності всіх дітей незалежно від рівня обдарованості ;прояваляються індивідуальні риси кожного виконавця:воля, емоційність, зосередженість.
Власне, інструменти чи не найпривабливіша для дітей музична галузь. Саме інструменти є для неї символом музики.В нашому дитячому садочку велику увагу приділяють грі на дитячих музичних інструментах.
Я, музичний керівник Шевченко Т.М., використовую у своїй роботі саморобні інструменти за принципами Карла Арфа.Це такі інструменти: шурхунчики, маракаси, тріскачки, калатушки, кселофони, брязкальця, румба, барабани, браслети, арфа, звукові коробочки,кастан'єти, музичні гвіздочки.Для виготовлення саморобних музичних інструментів використовується природній та покидьковий матеріал.Пропоную музичним керівникам використовувати саморобні музичні інструменти, а також батькам у вільний час дома. Діти з великим задоволенням грають на таких саморобних музичних інструментах.





Кiлькiсть переглядiв: 1693