• Ви знаходитесь тут:

  • Інформація про заклад
  • Головна сторінка
  • Новини
  • 8 листопада 2016 року відбулося засідання новопризначеного вихователя "Школа удосконалення" з теми : " Розвиток інтелектуального потентціалу дітей дошкільного віку засобами ейдетики".

8 листопада 2016 року відбулося засідання новопризначеного вихователя "Школа удосконалення" з теми : " Розвиток інтелектуального потентціалу дітей дошкільного віку засобами ейдетики".

2016-11-08

Сьогодні відбулося засідання школи новопризначеного вихователя "Школа удосконалення" з теми: Розвиток інтелектуального потентціалу дітей дошкільного віку засобами ейдетики", яке провела вихователь Гавриліна Л.В.

Ейдетика– це така навчально-ігрова розвивальна
система, яка покращує сприймання ,
швидко й не вимушено зміцнює увагу
та пам’ять.

Завдячуючи властивостям образної пам’яті,
шляхом залишкового збудження зорового аналізатора ,людина здатна, вже безпосередньо не сприймаючи певний предмет, відтворювати його образ, зберігаючи при цьому усі його риси, деталі чи навіть найменші складові.

ВИДИ АСОЦІАЦІЙ

Ейдетичні методи та прийоми ґрунтуються на вмінні людини
встановлювати ті чи інші види асоціацій.

*за провідним аналізатором
*за певною ознакою схожості чи
* контрасту для одного з аналізаторів
*за характером асоціаційного об’єкта
*за змістом
*за рівнем розуміння

АСОЦІАЦІЇ ЗА ПРОВІДНИМ АНАЛІЗАТОРОМ


Зорові Слухові



Рухові Тактильні



Нюхові Смакові

Асоціації за характером асоціаційного об`єкту


РЕАЛЬНІ (предметні) –
повязуються з дійсно
існуючим предметом

УЯВНІ (фантазійні) – можуть породжувати
зв’язок із якимось повністю
фантазійним (наприклад,
неіснуюча тварина) або збірним
об’єктом (і з окремими складовими
чи рисами різних реальних
предметів

Кiлькiсть переглядiв: 61

Коментарi